Full Width CSS

Recent

Label

Author

Στείλε το e-mail σου για να ενημερώνεσαι για όλες τις νέες ευκαιρίες!!!

Delivered by FeedBurner

Welcome To SoraBook

ΕΧΕΙΣ BLOG H SITE; ΚΕΡΔΙΣΕ ΧΡΗΜΑΤΑ ONLINE ME 1 ΚΛΙΚ!!

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

 

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Πως θα βρω τον ΑΜΚΑ μου;

 

Ξέχασα τον ΑΜΚΑ μου, έχασα την κάρτα που είχαν δώσει, δε θυμάμαι τον ΑΜΚΑ του παιδιού μου, των γονιών μου... τι θα κάνω;
Μην αγχώνεστε! Με λίγα κλικ θα τον έχετε!

Πρώτα από όλα μπείτε ΕΔΩ!!. Στην οθόνη που θα ανοίξει πληκτρολογείστε: Επώνυμο, όνομα, όνομα πατρός, όνομα μητέρας και ημερομηνία γέννησης.
Συμπληρώστε μόνο τα πεδία που αριστερά τους έχουν αστερίσκο διότι αυτά είναι υποχρεωτικά.
Πατήστε αναζήτηση.
Στην κάρτα που θα ανοίξει, δώστε τον ΑΦΜ και τον αριθμό της ταυτότητάς σας. Πατήστε ξανά αναζήτηση. Αυτό ήταν, έχετε τον αριθμό ΑΜΚΑ που ζητησατε!

0 on: "Πως θα βρω τον ΑΜΚΑ μου;"

Σχόλια