Full Width CSS

Recent

Label

Author

Στείλε το e-mail σου για να ενημερώνεσαι για όλες τις νέες ευκαιρίες!!!

Delivered by FeedBurner

Welcome To SoraBook

ΕΧΕΙΣ BLOG H SITE; ΚΕΡΔΙΣΕ ΧΡΗΜΑΤΑ ONLINE ME 1 ΚΛΙΚ!!

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

 

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Προβλήματα με τον υπολογιστή σου ή με το ίντερνετ;

 

Αγαπημένοι μου φίλοι,

Παρόλο που το ίντερνετ, υπάρχει στη ζωή μας περισσότερες από δύο δεκαετίες, υπάρχουν πολλοί συνάνθρωποι μας, που δυσκολεύονται να πραγματοποιήσουν απλές εργασίες.

Κάποιοι, δυσκολεύονται να δημιουργήσουν π.χ. ένα λογαριασμό Skype, να δημοσιεύσουν ένα δικό τους βίντεο στο Youtube, να καθαρίσουν τον υπολογιστή τους από άχρηστα δεδομένα και ιούς, να πραγματοποιήσουν αγορές και πολλές ακόμα μικρές αλλά χρήσιμες λειτουργίες, που εύκολα πλέον γίνονται online και έτσι εμείς, γλιτώνουμε χρόνο και χρήμα.

Για το λόγο αυτό, σας παραθέτω μερικά χρήσιμα βιντεάκια, τα οποία θα σας βοηθήσουν, να βρείτε απαντήσεις σε πολλά από τα ερωτήματα που έχετε.


ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΛΥΣΕΙΣ:

Πρόβλημα: Ο υπολογιστής μου κολλάει. Δεν είναι όπως πριν. Αργεί πολύ να ανοίξει κι όταν ανοίγει ...σέρνεται! Τι να κάνω;
Λύση: Κάνε κλικ εδώ!!


Πρόβλημα: Κάτι λάθος έκανα και έσβησα όλες τις φωτογραφίες μου από τον υπολογιστή ή το κινητό μου. Τι να κάνω;
Λύση: Κάνε κλικ εδώ!!


Ερώτηση: Πως ανεβάζω ένα βίντεο στο Youtube;
Απάντηση: Κάνε κλικ εδώ!!


Ερώτηση: Μπορώ να κερδίσω χρήματα από τα βίντεο μου στο Yoytube;
Απάντηση: Ναι! Κάνε κλικ εδώ!!


Ερώτηση: Θέλω να κλείσω ραντεβού σε γιατρό του ΙΚΑ - ΕΟΠΥΥ, χωρίς να πληρώσω το 1€ που χρεώνομαι στα 5ψήφια τηλεφωνικά νούμερα. Γίνεται;
Απάντηση: Βεβαίως! Κάνε κλικ εδώ!!


Ερώτηση: Μου είπαν, πως μπορώ να βλέπω τα δρομολόγια των λεωφορείων, καθώς και την ακριβή ώρα άφιξη τους στη στάση μου, μέσα από το κινητό ή το υπολογιστή μου. Πώς γίνεται αυτό;
Απάντηση: Κάνε κλικ εδώ!!


Πρόβλημα: Ο υπολογιστής μου έχει κολλήσει ιούς. Τι να κάνω;
Λύση: Κάνε κλικ εδώ!!


Ερώτηση: Είδα ένα ωραίο βίντεο στο Youtube και θέλω να το κατεβάσω στο κινητό μου, για να το βλέπω όποτε θέλω, χωρίς να είμαι συνδεμένος /η στο ίντερνετ. Γίνεται;
Απάντηση: Γίνεται! Κάνε κλικ εδώ!!


Ερώτηση: Θέλω να αγοράσω καινούριο λάπτοπ. Ποιο να αγοράσω και πόσα λεφτά πρέπει να δώσω;
Απάντηση: Κάνε κλικ εδώ!!


Ερώτηση: Ξέρετε που μπορώ να βρω δωρεάν εκθέσεις, συναυλίες, θεατρικές ή κινηματογραφικές παραστάσεις;
Απάντηση: Φυσικά! Κάνε κλικ εδώ!!


Ερώτηση: Άκουσα, πως μπορώ να κερδίζω χρήματα από το ίντερνετ. Είναι αλήθεια αυτό;
Απάντηση: Κάνε κλικ εδώ!!


Πρόβλημα: Καθημερινά, χάνω τα αγαπημένα μου σήριαλ στην τηλεόραση, επειδή λείπω από το σπίτι. Επίσης, θέλω να δω κάποια παλιά σήριαλ, τηλεπαιχνίδια, θεατρικές παραστάσεις και show που δεν παίζουν πλέον στην τηλεόραση. Υπάρχει κάποιο μέρος να τα βρω, για να τα βλέπω όποτε θέλω;
Απάντηση: Υπάρχει! Κάνε κλικ εδώ!!


Ερώτηση: Τα μελάνια του εκτυπωτή μου είναι πανάκριβα και τελειώνουν πολύ γρήγορα. Υπάρχει λύση;
Απάντηση: Ναι! Κάνε κλικ εδώ!!


Πρόβλημα: Ο υπολογιστής μου συμπεριφέρεται περίεργα. Τα προγράμματα δεν ανοίγουν, άλλο κουμπί πατάω και άλλο ανοίγει και γενικά, δείχνει μια περίεργη συμπεριφορά. Τον εξέτασα για ιούς και είναι καθαρός. Τι συμβαίνει;
Λύση: Κάνε κλικ εδώ!!


Ερώτηση: Ο υπολογιστής μου έχει γεμίσει με προγράμματα που τώρα δεν τα χρησιμοποιώ. Πώς μπορώ να τα σβήσω;
Απάντηση: Κάνε κλικ εδώ!!


Ερώτηση: Ακούω τους φίλους μου που κάνουν φθηνές αγορές από το EBAY, αλλά εγώ δεν ξέρω να το κάνω, άσε που φοβάμαι κι όλας. Τι να κάνω;
Απάντηση: Κάνε κλικ εδώ!!


Ερώτηση: Μπορώ να μετατρέψω τα βιντεοκλίπ από το Youtube, σε απλά αρχεία ήχου (mp3), για να τα ακούω στο κινητό μου, χωρίς να χρειάζεται να μπαίνω στο Youtube και χωρίς να είμαι συνδεμένος /η στο ίντερνετ;
Απάντηση: Μπορείς! Κάνε κλικ εδώ!!


Ερώτηση: Τι είναι αυτό το Paypal; Έμαθα πως μπορώ να συνδέσω την πιστωτική ή την χρεωστική μου κάρτα και να ψωνίζω με ασφάλεια στο ίντερνετ. Αληθεύει;
Απάντηση: Ναι! Κάνε κλικ εδώ!!


Ερώτηση: Υπάρχει κάποιο δωρεάν βιβλίο, να με βοηθήσει να μάθω να χειρίζομαι τους υπολογιστές;
Απάντηση: Υπάρχει! Κάνε κλικ εδώ!!


Ερώτηση: Που μπορώ να βρω δωρεάν προγράμματα για τον υπολογιστή μου;
Απάντηση: Κάνε κλικ εδώ!!


Ερώτηση: Μου είπαν, πως υπάρχει site που μπορώ να βλέπω δωρεάν, καινούριες ταινίες με Ελληνικούς υπότιτλους. Είναι αλήθεια;
Απάντηση: Ναι! Κάνε κλικ εδώ!!


Ερώτηση: Πως μπορώ να φτιάξω λογαριασμό στο skype;
Απάντηση: Κάνε κλικ εδώ!!


Ερώτηση: Μπορώ να φτιάξω δικό μου blog;
Απάντηση: Κάνε κλικ εδώ!!


Αν χρειάζεστε παραπάνω βοήθεια γράψτε μου στο παράθυρο με τα σχόλια που βρίσκετε κάτω - κάτω στη σελίδα.
Επίσης, αν έχετε κάποια ερώτηση ή πρόβλημα που δεν υπάρχει στη λίστα μου, ρωτήστε με.


0 on: "Προβλήματα με τον υπολογιστή σου ή με το ίντερνετ;"

Σχόλια