Full Width CSS

Recent

Label

Author

Στείλε το e-mail σου για να ενημερώνεσαι για όλες τις νέες ευκαιρίες!!!

Delivered by FeedBurner

Welcome To SoraBook

ΕΧΕΙΣ BLOG H SITE; ΚΕΡΔΙΣΕ ΧΡΗΜΑΤΑ ONLINE ME 1 ΚΛΙΚ!!

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

 

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Καλώς ήρθατε στη θετική πλευρά της ζωής!

 

Κάποιες φορές "στο δρόμο μας" συναντάμε άτομα τα οποία γίνονται αιτία να αλλάξουμε "στάση" για τη ζωή. Ένα τέτοιο άτομο είχα την τύχη να συναντήσω, έστω και διαδικτυακά.  Μιλώ για τον συγγραφέα - επιχειρηματία Ιορδάνη Ιορδανίδη.

Πάντοτε πίστευα ότι αξίζω περισσότερα από αυτά που έχω, όμως
για κάποιο λόγο, δεν τα είχα. Κι έβλεπα γύρω μου τον κάθε άσχετο να ευημερεί και σκεφτόμουν, τι έχει αυτός που δεν το έχω;
Αυτό που δεν καταλάβαινα βέβαια, ήταν πως εγώ ήμουν ο βασικός υπεύθυνος του "κακού". Εγώ ήμουν ο μάγειρας αυτής της άγευστης κακομαγειρεμένης σούπας, που έτρωγα αγόγγυστα κάθε μέρα!

Μέσα από τα βίντεο του Ιορδάνη (περίπου 250) εδώ κι ένα μήνα που τα "ξεκοκαλίζω", άρχισα να ανακαλύπτω κάποιες αλήθειες για τον εαυτό μου και πάνω από όλα, τη δύναμη αλλά και τον τρόπο ελέγχου του μυαλού και των σκέψεών μου. Ενός μυαλού που πάντοτε λειτουργούσε κόντρα στα συμφέροντα μου, τόσο σε συναισθηματικό όσο και σε υλικό επίπεδο.

Ο Ιορδάνης, με έπεισε πως εγώ αποφασίζω αν θα είμαι χαρούμενος ή καταθλιπτικός, πλούσιος ή φτωχός, υγιής ή ασθενής, τυχερός ή άτυχος. Αυτό που μπορώ με όλη μου την ειλικρίνεια να πω, είναι πως δεν είμαι πια ο ίδιος άνθρωπος. Μέσα από κάποιες ασκήσεις που παρουσιάζει στα βίντεο του, και εφαρμόζω πιστά, έχω καταφέρει να είμαι πιο χαρούμενος, πιο ήρεμος και πιο χαμογελαστός από ποτέ. Έχω καταφέρει σε σημαντικό βαθμό να τιθασεύω τη σκέψη μου και να μην επιτρέπω στο μυαλό μου να με κάνει συμμέτοχο στα βρώμικα και γεμάτα φόβο σχέδιά του.
Είμαι ακόμα στην αρχή, λίγο πιο μπροστά από εσάς που θα αρχίσετε τώρα. Όμως το ποτάμι (όχι του Θεοδωράκη χαχαχα) δεν γυρίζει πίσω.

Μπείτε λοιπόν κι εσείς στο κανάλι του στο youtube και αλλάξτε τη ζωή σας για πάντα! Μέσα από εύκολες και συχνά διασκεδαστικές ασκήσεις θα πετύχετε ότι στη ζωή σας θεωρούσατε ανέφικτο. Όμως πάνω από όλα, θα κερδίσετε εσάς τον ίδιο.
Ξανασυστηθείτε με τον εαυτό σας και δείξτε στο μυαλό σας ποιος κάνει κουμάντο! Βασική προϋπόθεση είναι να το πιστέψετε και να το θέλετε πολύ. Μόνο έτσι θα δουλέψει. 

Όπως προανέφερα, στο κανάλι του Ιορδάνη θα βρείτε περί τα 250 βίντεο. Εύλογα θα σκεφτείτε, "από που να αρχίσω"; Δείτε τα με όποια σειρά θέλετε. Αρχίστε π.χ με τα βίντεο της σειράς "η έλξη της τύχης" και σιγά σιγά θα ξέρετε τι πρέπει να ακολουθήσει. Στην επιφάνεια αναζήτησης του youtube πληκτρολογήστε "Ιορδάνης Ιορδανίδης" η πατήστε https://www.youtube.com/channel/UCqABL0ASRlauqt6BXTIUvnA
Αν έχετε απορίες ρωτήστε τον. Κάντε like και στη σελίδα του στο facebook πατώντας https://www.facebook.com/iordanidisiordanis
Μιλήστε και σε άλλους γι αυτόν. Βοηθήστε φίλους, γνωστούς και συγγενείς να καλυτερέψουν την καθημερινότητά τους. Όλοι αξίζουμε το καλύτερο στη ζωή. Ήρθε η ώρα να το πάρουμε!!!

1 on: "Καλώς ήρθατε στη θετική πλευρά της ζωής!"
  1. Ηρθαμε σε αυτή την ζωή
    για να είμαστε χρήσιμοι !!
    Σε ευχαριστω
    που σου φάνηκα χρησιμος :-)

    Ιορδάνης Ιορδανίδης

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σχόλια