Full Width CSS

Recent

Label

Author

Στείλε το e-mail σου για να ενημερώνεσαι για όλες τις νέες ευκαιρίες!!!

Delivered by FeedBurner

Welcome To SoraBook

ΕΧΕΙΣ BLOG H SITE; ΚΕΡΔΙΣΕ ΧΡΗΜΑΤΑ ONLINE ME 1 ΚΛΙΚ!!

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

 

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Ξεμάτιασμα σε 1 λεπτό

 

Από μικρός ήξερα να ξεματιάζω. Η προσευχή του ξεματιάσματος που χρησιμοποιούσα έφτασε σε μένα από τον πατέρα και την αδελφή μου. Έπιανε πολύ, πάρα πολύ. Θυμάμαι να μου τηλεφωνούν γνωστοί και φίλοι γνωστών για τους ξεματιάσω.

Κάποια στιγμή συνειδητοποίησα πως η προσευχή που χρησιμοποιούσα δεν ήταν και ...τόσο προσευχή. Ποιο πολύ με κατάρα σε αυτόν που είχε ματιάσει τον γνωστό μου έμοιαζε.
Ταράχτηκα. Άρχισα να το ψάχνω και κάποια στιγμή, ο Θεός μου έστειλε την απάντηση.

Διάβασα το βιβλίο ενός μοναχού αγιορείτη που έλεγε σχετικά με τη βασκανία τα εξής: Η μόνη σωστή προσευχή για το μάτι είναι το Πάτερ Ημών. Πείτε το και συμπληρώστε: Χριστέ μου βοήθα τον/την ........ να απελευθερωθεί από την ενόχληση που έχει αυτή τη στιγμή.
Το εφαρμόζω εδώ και πολλά χρόνια. Είναι το ίδιο αποτελεσματικό χωρίς να έχει ίχνη ...σκοτεινά.

0 on: "Ξεμάτιασμα σε 1 λεπτό"

Σχόλια